tisdag 15 april 2014

Övernattning!

Nu är det pååsklov! söndag till måndag övernatta jag & Klara,Sigrid,Bella o Alex hos Elias. Vi sov i hans gäststuga. Det var ganska trångt men också mysigt! Det fanns två sängar så två på varje säng och 2 på golvet. Jag kom dit sist kl 18, vi alla gick ut och fota.

Fast en dålig sak som hände var att jag stuka foten...igen! Men vi var ute en timme tror jag sen resten av kvällen var vi i stugan.
Vi var alla vakna till 12 sen börja alla bli tröttna...och jag & Elias & Sigrid somna sist. Sen vakna vi först av ett alarm som Bella hade på sin mobil 05:30 men vi somna om efter det. Sen hade Sigrid ett alarm klockan 10 sen börja vi vakna. Sen åt vi inte frukost först vi 12! Sen var vi ute och prata och sen åt vi "glasstårta" på altanen sen blev jag hämtad av min mormor. Det var skojigt! Love you guyz! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar